Categorieën

Nieuwsbrief

Fabrikanten

Uiteraard kan het voorkomen dat een artikel niet naar wens is. 

Er kan dan gekozen worden om het artikel retour te zenden of om te ruilen.

Voordat u een product retour / ter ruiling terug zend moet u ons hiervan op de hoogte stellen en akkoord krijgen van ons.

De verzendkosten voor retourzending zijn altijd voor de klant.

Indien u de gehele bestelling retour stuurt, ontvangt u van ons het complete bedrag vermeld op het factuur terug. (Artikelen en de verzendkosten vermeld op het factuur)

Stuurt u een deel van de bestelling retour, dan ontvangt u de prijs van de desbetreffende artikelen terug.

Bij ruiling dient u een nieuwe bestelling te plaatsen. En zal het terug te ontvangen bedrag worden verrekend met de nieuwe bestelling.  Mocht er een bedrag overblijven, dan wordt dit terug gestort.

Indien een pakket aan ons retour gezonden wordt door het verzendbedrijf wegens niet af te kunnen leveren (bv aangeboden maar ontvanger niet aanwezig) of als een pakket niet wordt opgehaald bij afleverpunt. Dan ontvangt u alleen het bedrag van de producten terug en niet van de verzendkosten.